mandag 1. mars 2010

The End

Nå er leseprosjektet ferdig, og jeg har lest 4 av 5 bøker. Er ganske fornøyd med det! Den eneste boka jeg ikke likte var Phenomena, det var nok mest fordi det var feil målgruppe. Jeg har lest en del andre fantasy-bøker, og har likt de fleste.

Den boka jeg likte best, var Natt på Frognerbadet. Det var den boka jeg syns var best skrevet, og historien var ganske fengende. Den var ikke superbra, men jeg likte den. Dby kommer på en god andreplass, men jeg syns ikke historiene hadde noe poeng, selvom de var veldig spennende. Jenteloven hadde en veldig bra historie, men var skrevet på en ganske dårlig måte. Det virket som om forfatteren prøvde for hardt å henvende seg til unge, og det funket dårlig.

Ingen av bøkene var kjempebra, men de var helt greie. Det som trakk mest ned var måten de var skrevet på. Det var generelt veldig kjedelig språk. Men historiene, derimot, var ganske bra! Det er hvertfall min mening.

- Marthe